Wednesday, October 9, 2013

Dinsdag 8 oktober 2013

Na een heerlijk lang weekend was het toch echt weer tijd om aan het werk te gaan en deze week begon ik heerlijk in de slijterij. Tanden gepoetst, haren gedaan, aangekleed, spullen bij elkaar gezocht en even een broodje gegeten om daarna weer de fiets op te stappen naar mijn werk.

Eenmaal op mijn werk aangekomen was het al vrij snel tijd om naar beneden te gaan en de slijterij te openen. Ik schrok me rot in de slijterij want er stond zo veel emballage dat er bijna niets bij kon maar gelukkig werd dat opgehaald in de loop van de dag. Het was echt een rustig dagje voordeel ervan is dat je dan wat extra dingen kan doen dus heb me zeker niet verveeld. Tot mijn schrik moest ik opeens op kantoor komen dus ik vroeg me gelijk af wat ik fout had gedaan maar gelukkig het was alleen of ik donderdag eerder kon beginnen en dat vond ik geen probleem. Het was eindelijk 18:00 de middag was heel rustig geweest dus ik kon lekker de slijterij afsluiten en naar huis.

Voordat ik naar huis ging heb ik nog even een kerstcadeautje gekocht voor Pieter dit had ik samen overlegd met mijn zus en dit word een hele leuk helaas kan ik hem nog niet verklappen maar verwacht maar dat er heel veel kerstcadeautjes voorbij gaan komen wij houden namelijk altijd van veel kleine cadeautjes waar ook grappige tussen zitten. Op weg naar huis was me zus er ook al dus ben ik lekker aan de aardappelen met wortels gegaan. Paps is bezig met het tanden trek proces en zijn eerste kiezen waren eruit getrokken dus die liep met een dikke wang maar allemaal voor een goed doel. Daar kwam Pieter ook binnen en met zijn allen hebben we nog heerlijk gesmikkeld van de cupcakes. Zij gingen naar de bios en wij hebben heerlijk tv gekeken.

Mijn mams had wat probleempjes met haar blog dus we hebben hem weer helemaal omgegooid naar een nieuwe: Eet met Meermin en haar verder nog geholpen met wat dingen waar ze niet uit kwam. Gisteren had ik trouwens een bizar bezoekers aantal namelijk 919 bezoekers ik vind het echt super en ben er heel blij mee en leuk dat jullie toch regelmatig op mijn blog komen. Kijk ook nog even op:

________________________________________________

Instagram: Miszbloggie
Twitter: Miszbloggie
Facebook: Zoek me ook even op de naam miszbloggie

________________________________________________



0 comments:

Post a Comment