Sunday, October 20, 2013

Zaterdag 19 en Zondag 20 oktober 2013

Zaterdag 19 oktober 2013. Néé voor mij nog geen weekend want ik mag nog een hele dag in de slijterij staan tot 18:00 dus ben er om 7 uur uitgerold en om kwart voor 8 zat ik alweer op de fiets naar mijn werk. Eenmaal op mijn werk aangekomen de slijterij geopend en aan het werk gegaan. Zaterdags is altijd de drukste dag in de winkel en dus ook de slijterij dus ben de hele tijd bezig geweest en dat is fijn want dan gaat de tijd heerlijk snel en voordat je het weet sta je alweer buiten de slijterij om naar huis te gaan.

Op mijn fiets richting huis waar we heerlijk aan de hachee gingen. ( Die van mijn mams is zo heerlijk! ) Toen moest ik nog even mijn tas in pakken want ik ging weer richting Hoorn en Jasper kwam mij ophalen. Jasper kwam binnen dus zijn we daarna de auto ingestapt en naar Hoorn gereden. Bij hem aangekomen zijn we samen op de bank neergeploft en lekker de tv aangezet.

Zondag 20 oktober 2013. WHAAATT! alweer 9 uur en ik was nog van plan om te gaan hardlopen en rond deze tijd lopen er altijd zoveel mensen met honden dus gelijk had ik geen zin meer dus ben de folders gaan kijken op de app en kwam toen een snelkookpan tegen die mijn mams wou hebben dus gelijk even gewhatsappt en toen ontwaakte Jasper op een gegeven moment ook. ( Half 11 ) Ben onder de douche gestapt en toen richting de supermarkt gereden.

We gingen heerlijk vanavond aan de spinazie met aardappeltjes en een Duits biefstukje dus daarvoor onze boodschapjes gehaald en nog wat brood en een toetje. Toen we weer naar huis reden zagen we dat er markt was maar deze was al om half 10 begonnen om er nu rond 2 uur dan nog heen te gaan heeft ook weinig nut dus zijn we richting huis gereden waar we heerlijk een filmpje samen hebben gekeken. Op een gegeven moment even met mams en mijn zus gewhatsappt natuurlijk over ons midweekje weg en Jasper ging toen even op de xbox. Ondertussen stonden de aardappels op en konden we daarna heerlijk gaan eten.

Voor je het weet is de zondag zo weer voorbij en was het tijd voor So you think you can dance! Ja hoor deze week zie je sommige koppels echt steeds beter worden en dat hiphop stuk van Vincent was echt BRUUT! Daarna heerlijk in bed gedoken want de volgende ochtend weer vroeg op.

0 comments:

Post a Comment