Monday, October 7, 2013

Zondag 6 Oktober 2013

Wat heb ik heerlijk geslapen zeg want het was een stuk donkerder nu met de gordijnen voor het raam in plaats van een jaloezie. ( Dit hadden we veel eerder moeten doen ) Rond 9 uur ben ik uit mijn bed gegaan en ben ik lekker in mijn boek gedoken ( leren, leren en leren ) Een uurtje later werd Jasper ook wakker en hebben we samen even een broodje gegeten en hebben we even GTA5 gespeeld.



Vandaag was echt een lazy sunday ik heb heerlijk de hele dag in mijn slaapshirt gelopen en samen nog 2 afleveringen 24 gekeken en heel veel geleerd. Savonds hebben we heerlijk een biefstukje gegeten met gebakken aardappeltjes en sla. Natuurlijk is zondag mijn avond want So you think you can dance was er voor en vanaf volgende week de liveshows! Zondag 24 november ben ik daar ook samen met mijn zus en heb er nu al zin in. Het was vandaag dus niet zo'n interessant dagje als normaal we hebben heerlijk genoten van onze luie vrije zondag!

0 comments:

Post a Comment