Tuesday, October 8, 2013

Maandag 7 oktober 2013



Heerlijk nog een dagje vrij maar aangezien ik bij Jasper slaap moet ik er ook om half 9 uit want hij moet wel gewoon aan het werk. Savonds had ik mijn tas al ingepakt dus we waren snel klaar en konden richting Zaandam. Daar elkaar gedag gezegd want we zien elkaar zaterdag pas weer.

Eenmaal thuis direct gaan leren voor mijn examen tot mijn mams binnen en we samen een broodje gegeten hebben. Daarna even over ons midweekje CenterParcs gepraat want dat is al over 6 weken! ( Super veel zin in ) Toen kwam mijn mams met het idee om ook te gaan bloggen hier hebben we uiteindelijk de hele middag aan haar blog gewerkt ook deze gaat over eten maar weer met een andere twist kijk dus even op: Eet met Meermin

Paps kwam al binnen wandelen en toen zijn we lekker gaan eten en hebben we samen nog de folders gelopen. Daarna even met mijn zus gebeld en die herinnerde me er opeens aan dat ik cupcakes voor haar en Pieter zou gaan maken dus ben nog snel naar de Albert Heijn gefietst waar ik ook nog een handig kant en klaar "taarten maken pakket" tegenkwam dus gelijk even meegenomen want mijn zus en ik willen zelf een taart gaan maken. Toen ik thuis kwam was het bijna tijd voor de serie die het helemaal moet gaan doen "Under the dome" zo wat is hij goed en begon hij heftig ik denk dat veel mensen hebben gekeken zo te zien op mijn facebook haha! Ondertussen was ik druk bezig met de cupcakes en nadat ze opgemaakt waren zagen ze er echt heerlijk uit.


 

0 comments:

Post a Comment