Wednesday, October 16, 2013

Woensdag 16 oktober 2013

Vandaag kon ik een uurtje langer liggen dan gisteren totdat mijn paps om 7 uur naar boven riep want hij dacht dat ik er al uit moest maar dat was een halfuur te vroeg maar maakt niet uit want ik was toch al wakker. Rond half 8 ben ik er uit gegaan en alles bij elkaar gepakt en naar beneden gegaan waar mams ook al was. Ik had nieuwe spijkerbroeken nodig dus hebben we even 3 nieuwe online geshopt via C&A met ook nog een kortingscode voor 10% erg handig scheelde me gelijk € 9,- daarna was het tijd om naar mijn werk te fietsen.



Door de mist heen kwam ik dan aan op mijn werk waar ik ben gaan werken om 9 uur en het was een raar dagje want we waren met best veel personeel dus mijn leidinggevende vertelde mij dat ik om 13:00 al naar huis moest in plaats van 15:00 heel erg balen want is weer 2 uur minder maar niets te doen dus op naar huis waar mijn zus en haar vriend ook gezellig waren.

Even wat gebabbeld met elkaar en toen ben ik CenterParcs gaan bellen voor mijn opa en oma omdat zij hun huisje wouden vastzetten waar hun boeking op stond en verder nog wat dingen geregeld dus wat mij betreft kan de vakantie beginnen! Ik had het met mijn mams er over dat ik even binnenkort naar de Wibra wou voor kleine kerstcadeautjes dus besloten we eerst naar de Wibra hier in Zaandam te gaan maar er was geen plekje dichtbij dus zijn we naar Purmerend gereden waar we bij een leuk winkelcentra terecht kwamen en we zweer flink gescoord. Daar was nog een goedkoop cadeau winkeltje waar we ook nog leuke dingen hebben gevonden en toen op naar de winkel om wat boodschapjes te halen.



Eenmaal thuis aangekomen zagen we dat paps er nog niet was dus moesten we zelf maar de boodschapjes tillen. Nadat alles weer weg gezet was kwam paps binnen en is mams begonnen met koken en hebben we heerlijk wraps gegeten en ben ik daarna alle cadeautjes weer gaan inpakken voor de kerst. ( Ik kom echt helemaal in de stemming! ) Daarna was het tijd voor The Biggest Loser en De Zomer Voorbij.

0 comments:

Post a Comment