Tuesday, October 29, 2013

Maandag 28 oktober 2013



Oké we waren weer om 7 uur wakker vandaag en aangezien we nog een uurtje hadden om lekker te blijven liggen ben ik op facebook gaan snuffelen en voor je het weet was het tijd om eruit te rollen. Mijn werk belde me ondertussen ook nog of ik misschien eerder kon beginnen en dat was geen probleem dus reden we 8:45 vanuit Hoorn naar Zaandam en ondanks dat het flink waaide ( Code Rood ) was het erg rustig op de weg en konden we heerlijk fijn doorrijden ( Gebeurd nooit op een maandag ) Eenmaal in Zaandam is Jasper naar zijn werk vertrokken.

Thuis aangekomen mijn spullen neergezet en nog even mijn post geopend en de fiets buiten gezet en gaan fietsen. Pffff wat een wind zeg ik had geen benen meer over toen ik aan kwam op mijn werk en moest mijn fiets echt wel een paar keer in bedwang houden haha. Een aantal uurtjes gewerkt want we waren met teveel personeel aan het werk dus kon weer naar huis. ( Vond ik vandaag helemaal niet erg ) Geluk bij een ongeluk kwam mijn leidinggevende nog even melden dat ik een cursus morgen had die ik weer niet via de mail ontvangen had dus dat werd even mijn afspraak bij de tandarts omzetten.

Door weer en wind kwam ik weer thuis aan en ben heerlijk op de bank geploft en met mams nog even naar andere parken gekeken voor eventueel volgend jaar. Frankrijk was een favoriet maar waarschijnlijk word het toch België maar daar gaan we na onze vakantie wel over babbelen. ( Nog maar 3 weken te gaan en we zitten er heb er zin in! ) Daarna heerlijk aardappels met wortels gegeten en een gehaktbal en toen moest ik er toch echt aan geloven om mijn folders te lopen. ( Gelukkig had paps al een deel gedaan ) want grrr.. met die wind was het heel vervelend om mijn fiets in bedwang te houden maar iedereen heeft ze weer binnen. Daarna was het alweer tijd voor Under the dome.

0 comments:

Post a Comment