Tuesday, October 1, 2013

Op weg naar mijn eerste NHA examen!



Zaterdag kwam er dan een brief binnen van NHA want mijn examen staat bijna voor de deur! Inmiddels heb ik het boek Sales en het boek Reclame & Promotie helemaal uitgewerkt en samengevat en nu is het een kwestie van stampen stampen stampen. Gelukkig ik ben géén lastig iemand qua leren en heb altijd vrij snel in mijn hoofd maar toch na zo'n hele tijd weer een examen doen is spannend maar we gaan ervoor.

In de brief die ik ontvangen heb stond allemaal informatie over hoe ik erheen moet ( Jaarbeurs Utrecht ) en algemene informatie over je examen en benodigdheden. Ik ga er deze dag met de trein naar toe want dit is een stuk goedkoper dan met de auto. Geluk bij een ongeluk had de Kruidvat een leuke actie een dagkaart voor in het weekend voor €13,99 nou dat scheelt mij toch weer € 3,- als ik een dagretour had gekocht via NS ( altijd mooi meegenomen )

Zaterdag zal ik rond 8 uur vertrekken vanuit huis want om 10:00 begint mijn examen en het is bijna een uur reizen en ja ik wil gewoon netjes op tijd zijn en goed op mijn plekje zitten. Deze 11 dagen ga ik nog even mijn boek van voor naar achteren doornemen en dan moet ik er klaar voor zijn.

0 comments:

Post a Comment