Thursday, October 17, 2013

Donderdag 17 oktober 2013

Na twee rare werkdagen was het vandaag tijd voor een lange dag in de slijterij maar eerst maar eens mijn bed uit komen haha. Aangekleed en mijn tas gepakt ben ik naar beneden gewandeld en heb ik heerlijk een gebakken eitje voor mezelf gemaakt en toen weer op de fiets naar mijn werk.

Eenmaal op het werk even met mijn collega gebabbeld en daarna de slijterij geopend. Het stond weer heerlijk vol emballage maar dat werk gelukkig opgehaald en toen was het magazijn weer leeg. De rest van de dag was best wel rustig tot 17:00 ik denk dat iedereen opeens dacht van oh ik ga even naar de slijterij want heb tot 18:00 alleen maar gewerkt. Een klant wou namelijk 12 cadeautjes ingepakt hebben dus heb dat even gedaan en hij kwam nog met een stapel chocolade letters dus heb deze ook voor hem gedaan. Om 18:00 snel snel alles afgewerkt en toen naar huis toe.

Thuis aangekomen hadden we heerlijk nasi Ramez en hadden we een groot pakket binnen met nog wat kerstcadeautjes, kerstpapier, zooltjes voor mams en naamstickers. Ik ben op alle ingepakte cadeautjes naamstickers gaan plakken en heb nog een aantal cadeau's ingepakt en toen heerlijk op de bank neergeploft met Geer & Goor op de tv.


0 comments:

Post a Comment