Monday, October 21, 2013

Gratis bij Deen: Santa Maria seasoning mix

Vorige maand heb ik helaas de zuivelspread niet kunnen halen want bij een aantal winkels waar ik langs geweest ben hadden ze alleen de ananas variant en ik wou die toch echt met rucola en pesto dus tijd voor een nieuw gratis product en deze maand zijn het de seasoning mixen van Santa Maria. Van zondag 20 oktober 2013 t/m zaterdag 9 november 2013 kunnen we de mix halen in de supermarkt en heerlijk van genieten. Je hebt een aantal varianten waar je uit kan kiezen hieronder staan ze:

* Guacamole dip
* Taco's
* Enchilada's
* Burrito's
* Fajita's
* Crispy chicken bites

Veel van deze mixen heb ik al gehad maar ik vind de Santa Maria mixen ook heel erg goed dus deze actie is heel fijn want ik weet dat ik een heerlijke mix heb en daarvoor mijn geld weer terug krijg. Kijk anders even naar mijn recept van de Crispy Chicken Bites. Één seasoning mix per huishouden ( Helaas ) Hieronder zal ik nog even beschrijven hoe je je aankoopbedrag terug krijgt.

* Koop het product
* Bewaar uw kassabon
* Ga naar de site www.deen.nl/gratis
* Vul uw gegevens in
* U ontvangt het aankoopbedrag binnen 7 dagen


 
 

0 comments:

Post a Comment