Wednesday, October 23, 2013

Dinsdag 22 oktober 2013

We begonnen met een warrig ochtendje want ik had gisteravond in mijn agenda gezien dat ik de 29e naar de tandarts moest terwijl ik dacht vandaag dus even de tandarts opgebeld en ja hoor het klopte ik hoefde pas de 29e ( Stom van me ) Nu ik toch vroeg wakker was besloot ik om even langs de kruidvat te gaan maar deze bleek bezig te zijn met een verbouwing dus maar even naar het centrum gefietst.



Eenmaal daar aangekomen ben ik nog even de xenos, kruidvat, big bazar en zeeman binnen gewandeld waar ik nog wat leuks gekocht heb voor de kerstdagen want iedereen krijgt van mijn vriend en mij. Terwijl ik daar liep kwam ik de moeder van de vriendin van mijn neef tegen dus even mee gepraat en toen door gegaan. Ik had niet veel geld mee dus nadat ik alles gekocht had waarvoor ik kwam ben ik naar huis gefietst en toen met mijn zus nog ff gewhatsappt want zij kwam naar ons toe.

Rond 12 uur kwamen mijn zus en mams binnen en net voordat we wouden gaan belde de postbode aan met mijn spijkerbroeken van de C&A en ze waren super dus toen konden we even langs de Mc Donalds om te eten en daarna door naar de Action, Zeeman en Albert Heijn. Gezellig met zijn drieën weer een leuke middag gehad en thuis hebben we nog even een dag kerstshoppen in Brussel geboekt via Groupon. Al ging het nog best moeizaam want de link waarop we moesten boeken deed het niet dus ik belde naar de klantenservice en werd zo niet klantvriendelijk geholpen want het meisje die ik sprak gaf mijn computer de schuld terwijl het op meerdere apparaten ook niet deed maar uiteindelijk nadat ze me zomaar ophing zodra ik haar naam vroeg besloot ik de volgende dag gelijk te mailen. Uiteindelijk zijn we er wel uitgekomen en hebben we het geboekt.




Toen was het tijd om naar mijn werk te gaan waar ik tot 20:00 heb gewerkt en nadat de winkel er netjes en top weer uit zag kon ik naar huis toe en ben ik aan de aardappeltjes met lever gegaan en nog een heerlijk optimel Griekse stijl yoghurt. Mijn paps zijn tanden waren ook getrokken dus hij heeft nu alleen nog 12 tandjes in zijn mond op naar een kunstgebit. Daarna nog wat gebabbeld want mijn zus en Pieter waren er ook nog en daarna heerlijk onder de douche gestapt en wezen slapen.

0 comments:

Post a Comment