Monday, October 21, 2013

Maandag 21 oktober 2013



Het was weer eens een vroege morgen want om kwart voor 7 zaten Jasper en ik alweer in de auto richting Amsterdam maar eerst mij natuurlijk even afzetten in Zaandam. Eenmaal thuis binnen gewandeld nog even onder de douche gestapt en daarna aan mijn blog gewerkt en toen was het alweer tijd om naar het werk te gaan. Je verwacht het fris buiten maar dat bleek wel mee te vallen dus was niet verkeerd om te fietsen.

Daar waren we weer op het werk en vandaag een kort dagje want ik zou in eerste instantie tot half 1 werken maar dit werd 1 uur. Vandaag hadden we ook last van een pinstoring en heel jammer dat sommige klanten hier geen begrip voor hebben maar met een lach op je gezicht blijven we aardig. Nadat ik klaar was met werken heb ik nog een heerlijk slagroomtaartje gekregen omdat ik geslaagd was voor mijn Alcohol controle. ( Altijd lekker ) en toen op naar huis.

Thuis was mams er ook al dus hebben we samen een stukje taart gegeten. Toen even mijn folders gelopen en was binnen een halfuur klaar. Daarna nog wat gesnuffeld op internet voor ons midweekje weg met mams ( Nog maar 4 weken te gaan ) Daarna kwam paps alweer binnen en hebben we heerlijk roerbaknoedels gegeten. Toen was het tijd om lekker op de bank te ploffen met mijn laptop op mijn schoot terwijl Dr. Phil opstond. Daarna het standaard verhaaltje The Biggest Loser en Under the Dome!

0 comments:

Post a Comment