Sunday, October 13, 2013

Zaterdag 12 oktober 2013



Deze dag begon al vroeg want om 6:30 was ik wakker en ben er om 7 uur uit gegaan want vandaag had ik mijn examen! Mezelf klaar gemaakt voor deze dag en naar beneden gewandeld waar ik heerlijk een broodje uit de oven heb gegeten. Paps bracht me even naar het station en op naar Utrecht Centraal.

Gelukkig kon ik zitten want ik had zo vroeg echt geen zin om 3 kwartier te moeten staan en nu kon ik nog even mijn samenvattingen doornemen. Ding Dong we waren in Utrecht Centraal en zo wat een groot station zeg natuurlijk loop ik weer de verkeerde kant op maar uiteindelijk ben ik er toch gekomen. Voor mijn verslag over mijn examen neem even een kijkje op: Mijn eerste examen NHA ( Snel samengevat ik twijfel en als ik de vragen goed heb ik die gewoon naar mijn mening goed in kon vullen kom ik wel uit op een voldoende maar zucht je weet maar nooit ) Eenmaal weer in de trein met een saucijzenbroodje en een flesje water kon ik 3 kwartier gaan staan waar ik helemaal geen zin in had want had knallende koppijn maar uiteindelijk zag ik station Zaandam in zicht en was het tijd om uit te stappen.



Mams kwam me ophalen en die was er nog niet dus moest even wachten ( Overigens wat handig die dagkaart van de Kruidvat ) Daar kwam mams al aan dus ben de auto in gestapt en naar huis gereden waar paps nog 2 frikandelletjes voor mij gebakken heeft en daarna hebben we de taart geproefd en ow wat was hij lekker zeg! Toen was het toch echt tijd om mijn tas in te pakken en richting Hoorn te gaan met de trein waar paps me even heeft afgezet bij het station in Zaandam. Thuis had ik al gezien dat ik in Hoorn een halfuur moest wachten tot de trein naar Kersenboogerd en ik heb daar altijd zo'n hekel aan maar eenmaal in Hoorn nog even een mevrouw met een kinderwagen geholpen en toen wachten maar..

De trein kwam eraan en snel gaan zitten en op naar Jasper. Hoe stom Jasper was onderweg naar het station en ik zat inmiddels al in zijn huis haha dus kon hij weer terug we waren elkaar mis gelopen. De rest van de dag weinig gedaan en Jasper heeft heerlijk eten besteld via www.thuisbezorgd.nl ( Shoarmaschotel en Jasper een Kapsalon ) de rest van de avond een beetje aan mijn blog gewerkt en tv gekeken.

0 comments:

Post a Comment