Tuesday, October 22, 2013

Ontwerp je eigen Verkade reep



Wie is er nou niet gek op chocolade? Nou mij mag je wel voor een heerlijke reep wakker maken en dan het liefst melk chocolade of witte chocolade ( Alhoewel witte chocolade is officieel niet echt chocolade ) Aangezien de feestdagen er weer aankomen en iedereen op zoek is naar leuke sinterklaas of kerst cadeau heeft Verkade een leuke cadeautip namelijk de Persoonlijke reep voor je vriend/vriendin, oma/opa, vader/moeder, broer/zus of eigenlijk voor iedereen die van een heerlijk stukje chocolade houdt. De reep heb je al voor € 3,99 excl. verzendkosten. Wat moet je er voor doen om zo'n reep te bemachtigen:

* Ga naar www.verkade.nl en ga naar de cadeaushop
* Hier vind je het kopje Gepersonaliseerde repen en klik op bestellen
* Er word een nieuw scherm geopend waar je op start klikt
* Kies eerst je smaak: Melk, Puur of Hazelnoot
* Kies uit één van de 9 designs:

 - Liefde
 - Feest
 - Bloemen
 - Holland
 - Rozen
 - Fantasie
 - Cadeau
 - Geboorte Jongen
 - Geboorte Meisje

* Nu gaan we een foto & tekst toevoegen aan onze reep
* Vervolgens vul je jouw gegevens in en van de ontvanger
* Je betaald hem en hij word opgestuurd

Ik zit er over na te denken om ook iemand hiermee te gaan verrassen maar weet nog niet wie en wat voor design maar zodra ik hem wel besteld heb horen jullie het van mij en laat ik hem zien op mijn blog. Kijk ook even op www.verkade.nl voor gepersonaliseerde chocoladeletters.

1 comments:

mrkdvsn said...

I am grateful for this blog to distribute knowledge about this significant topic. Here I found different segments and now I am going to use these new instructions with new enthusiasm.cursus boekhouden

Post a Comment