Sunday, October 6, 2013

Zaterdag 5 Oktober 2013

Het was iets over achten en ik was natuurlijk alweer klaar wakker en meestal als ik bij Jasper ben hardloop ik op zondag maar ik besloot om de stoute schoenen aan te trekken en lekker vandaag aan de bak te gaan. Terwijl Jasper nog diep in dromenland lag ben ik heerlijk mijn 4e les hardlopen gaan volgen en kwam ik weer heerlijk moe maar voldaan thuis waar ik gelijk onder de douche ben gestapt en vervolgens bij Jasper ben gekropen om hem wakker te maken.



Jasper was ondertussen wakker geworden en we zijn samen naar de winkel gegaan om boodschapjes te gaan halen. Ik was van plan om een focaccia te gaan maken maar het recept die ik had gevonden van het magazine Proef 't verschil was toch niet helemaal wat ik zocht dus ik ga nu op zoek naar een ander heerlijk focaccia recept en post deze dan zodra ik hem gemaakt heb. Thuis aangekomen hebben we dan eindelijk de gordijnen opgehangen die we 2 weken terug al hadden gekocht en wat een stuk huiselijker was het gelijk en lekker donker als ze dicht zaten echt een verbetering.




De rest van de middag een heerlijk broodje nog gegeten en samen 24 gekeken. ( Ja we gaan alle afleveringen kijken en zijn inmiddels bij de 7e aflevering ) Toen was het alweer tijd om het eten te gaan maken en vandaag ging ik een heerlijke aardappel prei schotel voor ons 2 maken wat uiteindelijk één schotel werd voor zeker wel 4 personen maar hij smaakte heerlijk en Jasper schepte savonds voor de tv nog een bordje op. Samen nog even in de boeken gedoken en nog een aflevering 24 gekeken en daarna heerlijk mijn bed ingedoken.

0 comments:

Post a Comment