Saturday, October 5, 2013

Hardlopen met Evy ( Les 4 )



Inmiddels een week later was het weer tijd voor een lesje hardlopen met Evy! Ja het was even een drukke week zoals ik al eerder heb opgeschreven maar vanmorgen was ik rond 8 uur al wakker en ik had géén zin om nog te blijven liggen dus besloot mijn hardloopschoenen aan te trekken en weer een nieuwe les van Evy te gaan volgen.

We begonnen dit keer met een minuutje hardlopen en daarna weer een minuutje wandelen. Vanaf les 4 werd het wat pittiger dat werd ook verteld want vandaag begonnen we met 3 minuten hardlopen en vervolgens natuurlijk weer 3 minuten wandelen. Ik geef toe de eerste 3 minuten waren best zwaar en ik was bang dat ik het niet vol zou houden maar uiteindelijk na de 3 minuten rust gingen de volgende 3 minuten heerlijk ( Mede door het liedje "Day 'nd Night" ) Ik vind het echt fijn wat oudere nummers te horen die je al een tijdje niet meer hebt gehoord en een lekker up tempo nummer is altijd fijn!

Ten slotte dacht ik dat ik nog een minuut zou gaan hardlopen op het eind maar toen werd er opeens gezegd de les voor vandaag zit erop. Ik zat er vandaag voor het eerst echt helemaal goed in en denk dat het vanaf nu elke les steeds beter en beter zal gaan. Heerlijke les was het en die laatste minuut hardlopen had ik ook nog wel aangekund.

0 comments:

Post a Comment