Thursday, September 26, 2013

Dinsdag 24 en Woensdag 25 september 2013

Dinsdag 24 september. Vandaag had ik een avonddienst dus de hele dag kon ik heerlijk mijn gang gaan. Om 8:15 werd ik wakker en ik wou nog even een kwartiertje liggen om daarna te gaan hardlopen maar toen ik wakker werd was het alweer 9:45 en dat vond ik te laat dus besloot vandaag het hardlopen even over te slaan en te verplaatsen naar vrijdag. De hele ochtend ben ik heel druk bezig geweest met mijn NHA studie want over een paar weekjes mijn eerste examen ( Spannend! ) Toen was het alweer 16:00 tijd om mezelf klaar te maken om richting het werk te gaan.

Dit was mijn eerste avond dat ik zelf het kassa gedeelte hier moest afsluiten dus natuurlijk altijd een beetje spannend maar had mezelf goed voorbereid door alvast een mopkar en een sopje mee te nemen zodat ik gelijk kon beginnen. De avond ging redelijk snel voorbij en altijd killing weer dat laatste halfuurtje waar je dan 100 dingen nog moet doen maar het was helemaal prima gegaan en iets over half 9 stonden we alweer buiten. Thuis aangekomen heerlijk aan de hachee van mijn mams gegaan ( Hij was dit keer echt super super lekker ) Daarna nog even voor de tv gehangen en heerlijk mijn bed ingedoken.

Woensdag 25 september. Early in the morning vandaag namelijk weer een dagje in de slijterij van 8:30 tot 18:00 dus mezelf klaar maken en richting het werk. Daar aangekomen me omgekleed en samen met mijn collega de slijterij geopend en aan het werk gegaan. Pfff wat was dit een lange en saaie dag want het was zo vreselijk rustig en als er dan één klant binnen kwam werd het opeens héél druk haha en ging de tomra ( flessenautomaat ) ook nog eens op storing haha maar géén gestress het hoort er allemaal bij. Om 18:00 ging de slijterij dicht en mijn werkdag zat erop. Nog even wat boodschapjes gehaald en toen naar huis.

Thuis gingen we heerlijk aan de paardenbiefstuk ( Ja sorry voor de paardenliefhebbers maar het is nou eenmaal een heerlijk stukje vlees ) met patatjes en mijn ouders ook nog champignons ( hou ik niet zo van ) na het eten was het tijd voor The biggest loser en De zomer voorbij. Ik kan altijd zo lachen om Jan Smit en Kees Tol heerlijk duo samen.

0 comments:

Post a Comment