Friday, May 31, 2013

31 Mei 2013

Poeh een vroege morgen maar om 7:00 rolde ik mijn bed uit en ben ik mijn ochtend ritueel gaan doen en toen naar beneden. Inmiddels rond half 8 net mijn brood gemaakt toen er opeens iemand het huis inkwam en ik verwachte natuurlijk niemand bleek het me opa al te zijn iets aan de vroege kant maar dat maakt niet uit. Eerst even mijn brood opgegeten en daarna opa een bakkie koffie gegeven. Samen wat geouwehoert en toen stipt 8:00 de auto ingestapt want ik moest op een andere locatie werken die een beetje ver was voor op de fiets dus opa bracht me. In ongeveer 20 minuten kwamen we aan gereden en ben ik tot half 9 blijven zitten en toen naar binnen gewandeld. Mooi filiaal in Wormer en leuk personeel dus voordat ik het wist was het tijd om naar huis te gaan. In de kantine eerst omgekleed en toen ik buiten liep zag ik mijn mams ook alweer aan komen rijden en zijn we naar huis gegaan. Thuis had paps het eten al klaar dus konden we zo heerlijk aanschuiven. De rest van de avond een beetje gerommeld op mijn laptop en bloed zweet en tranen gekeken.
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment