Saturday, May 4, 2013

4 Mei 2013

Vanmorgen had ik echt een baalochtend ik wou er niet uit maar helaas 7:15 was het voor mij echt de hoogste tijd om mijn bed uit te gaan. Uiteindelijk het nog even gerekt tot 7:20 en toen mezelf gedwongen eruit te gaan. Heerlijk nadat ik gedoucht had was me paps al bij de bakker geweest en kreeg ik een lekker warm pistoletje toen was mijn ochtend weer goed. Paps ging aan de wandel en ik naar mijn werk dus vertrokken we samen uit huis. De zon scheen al heerlijk maar er moest gewerkt worden dus op de fiets naar het werk. Het is een heerlijke gedachte dat je na deze werkdag weekend heb maar pfff wat een lange en zware dag ik was ook heel blij dat het 17:55 was en ik werd overgenomen.  Na het werk nog wat boodschapjes gehaald en toen naar huis. Thuis gingen we aan de aardappelschijfjes met een one minute steak. Het plan was om daarna nog even de kermis over te gaan maar dat hebben we verschoven naar morgen omdat het vandaag dodenherdenking is. Van kleins af aan heb ik meegekregen om op 4 mei even 2 minuten stil te zijn puur uit respect. Dus om 20:00 zaten we op de bank naar de dam te kijken waar onze koning zijn eerste officiële bijeenkomst had wel even wennen zo zonder Beatrix.  Daarna Aaf gekeken en de jongens tegen de meisjes waarbij we weer heerlijk hebben gelachen.
Liefs x

0 comments:

Post a Comment