Thursday, May 9, 2013

TRND: Grolsch Stender Orange

 
Ik mag weer gezellig mee doen aan een onderzoek van www.trnd.nl en misschien
hebben jullie dit al voorbij zien gaan in vorige artikels maar dit is een onderzoeksbedrijf waarbij je gratis producten mag uit testen en hierbij je mening geeft. Het kost je helemaal niks en je mag het allemaal houden. Vanaf deze week ga ik de nieuwe smaak van Grolsch testen namelijk de Stender Orange. Deze smaak is momenteel alleen nog maar te koop in bierflesjes maar omdat zij dit te link vonden om op te sturen kregen wij een tray van 24 blikjes opgestuurd.

- 24 blikjes Grolsch Stender Orange ( 33 cl. )
- 1 projectboekje met leuke weetjes
- 1 marktonderzoekboekje
- Stapeltje met uitnodigingen voor mijn eigen Stender Party!

Heb ik het al geproefd? Nee maar als ik zo om me heen hoor valt hij wel goed in de smaak en met maar 0,5 % alcohol is het ook nog een lekker zomers drankje voor bij een bbq of gewoon gezellig met een feestje. Grolsch Stender Orange moet een verfrissend drankje zijn gemaakt van de sap van rode sinaasappels met een vleugje alcohol dus ik ben erg benieuwd dus zal één deze dagen wel een blikje openen en dan horen jullie vanzelf wat mijn menig hierover is.

Bron: www.trnd.nl

0 comments:

Post a Comment