Thursday, May 23, 2013

23 Mei 2013


Vandaag had ik een dagje vrij samen met mams dus ben eerst heerlijk uit gaan slapen tot een uur of 9 en daarna een warme douche genomen en toen was ik helemaal klaar wakker. Beneden aangekomen voor mijn moeder en mezelf een broodje in de oven gedaan en daar lekker van gesmikkeld. Ik heb me aangemeld voor een opleiding via het NHA dus ik moest nog wat papieren kopiëren dus zijn we even naar de Deen gegaan bij ons in de buurt. Helaas was deze defect dus konden we weer naar een andere supermarkt en gelukkig bij de Albert Heijn deed hij het wel. Daarna de brief op de post gedaan en toen nog even met mams door de action en blokker gewandeld want we zochten naar decoratie stenen/zout voor in een glazen vaas. Thuis aangekomen was het al laat dus hebben we snel een broodje gegeten en de auto in gestapt want mams had een afspraak bij de kapper. Dat zal je dan net zien dan heb je haast en dan heb je alles tegen want op veel punten waren de afslagen afgesloten maar uiteindelijk kwamen we 2 minuten voor tijd binnen in de Kapsalon. Mams moest kleuren en knippen dus ik zat daar wel even maar heb sinds jaren de Donald Duck weer eens gelezen echt leuk. Na ongeveer 2 uur was mams weer helemaal klaar en zat haar haar weer prachtig en over een aantal weken ga ik ook weer in de kapperstoel zitten om te kleuren en te knippen maar nu nog even niet. Daarna zijn we nog even in de Supercoop geweest en toen weer naar huis. Thuis aangekomen hebben we boodschapjes opgeruimd en mams heeft de gehaktballen gebraden en de rest van de middag lekker niks meer gedaan en Nick & Simon in Zuid-Afrika terug gekeken echt een geweldige real life soap met dit duo en Kees Tol. Savonds aan de zuurkool ja daar is het nu echt weer voor en het was weer heerlijk zo'n winters maaltje. De rest van de avond ook weinig tot niks gedaan heerlijk weer Jouw vrouw, Mijn vrouw VIPS gekeken en daarna Buch in de Bajes. Zo nog even onder de douche en dan mijn bed opzoeken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment