Friday, May 3, 2013

3 Mei 2013

 
Dit is echt een gemis voor mij namelijk heerlijk wakker worden samen naast je vriend met in gedachten wanneer zal het weer vaker gebeuren maar ik ben geduldig dus koester deze fijne momenten samen. We hadden gelukkig tot half 9 om in elkaars armen nog even in slaap te vallen en hebben daarna heerlijk samen ontbeten. Iets na 9 uur zijn we de auto weer ingestapt om mij thuis af te zetten altijd een minder moment maar met de gedachten dat we elkaar snel weer zien. Mams was vandaag vrij dus zijn we samen naar Assendelft gereden om nog even te kijken bij de Scapino alleen dat viel weer tegen dus zijn we naar Oma & Opa gereden en hebben we daar even gezeten. Oma haar broodje ei is echt de beste dus was blij dat ze deze voor mij ging maken alleen ik heb sinds jaren weer een keer bruin brood gegeten maar ik blijf wit brood toch het lekkerste vinden. Tot een uur of 3 zijn we blijven hangen en hebben we voordat we naar huis gingen nog wat vis gehaald. Thuis aangekomen hebben we een paar stukjes kibbeling gegeten en even een boodschappen briefje gemaakt. Om half 6 had ik een afspraak om mijn wenkbrauwen te laten doen dus heeft mams me daar afgezet en nu zitten ze weer mooi in model. Mijn zus had om 17:45 een afspraak dus hebben we nog even op gewacht en zijn we gezellig met zijn drieën boodschappen wezen doen. Mijn zus gaat lekker een weekje op vakantie dus heeft haar laatste vakantie spullen van huis gehaald en is naar haar vriend gegaan. Wij gingen vanavond aan de pizza's van wägner en wat zijn dat goede pizza's met een krokante luchtige bodem zeker een aanrader maar vult ook goed je maag. Aanbieding bij de Dekamarkt: 4 pizza's voor maar €5,-. Daarna lekker wezen bankhangen met bloed zweet en tranen op.
Liefs x

0 comments:

Post a Comment