Wednesday, May 15, 2013

15 Mei 2013

Vanmorgen had ik echt even een ochtend dat ik wou blijven liggen en dat heb ik ook heerlijk gedaan tot 9 uur. Daarna naar beneden gegaan nadat ik mezelf had klaar gemaakt voor een nieuwe dag. Mijn zus was al beneden en zij had een broodje in de oven gedaan dus dat was een goed begin van de dag. Nadat we DC cupcakes gekeken hadden zijn we even naar de Deen gelopen om wat boodschapjes te halen. Mijn zus nam heerlijk paardenbiefstuk mee voor vanavond maar helaas niet voor mij want ik at op mijn werk. Voor tussen de middag namen we nog een lekker broodje mee voor onszelf en mams. Thuis weer aangekomen hebben we bij een bakkie thee de laatste poffertjes opgegeten en hebben we voor de tv gehangen. Iets voor 12 hebben we ons broodje opgegeten want om half 1 moesten we beide weer weg. Half 1 op de fiets gestapt naar mijn werk en er stond nog best een koude wind dus was blij weer binnen te zijn. Om 13:00 beginnen is echt even een hele omschakeling en al helemaal tot 20:00. De dag begon rustig met af en toe een druk momentje maar voordat ik het wist was het 17:00 tijd om te eten. In een supermarkt werken is super handig je hebt alles tot je beschikking maar toch blijft het anders. Ik besloot om aan een bakje noodles te gaan met een bapaobroodje en als toetje een lekkere chocolademousse. Mams stuurde nog een berichtje dat mijn flipcover er was dus ik was super blij. Helaas vliegt zo een pauze voorbij en was het weer tijd om aan het werk te gaan. Tussen 18:00 en 19:00 werd het vreselijk druk en gelukkig was het daarna een uurtje rustiger. De bedrijfsleider kwam nog langs met een lading krentenbollen om uit te delen en daar waren de mensen erg blij mee. Toen was het 20:10 en sloot de winkel eindelijk. Nadat alles weer gespiegeld was mocht ik naar huis. Thuis op de bank met een glas drinken naar Nick en Simon gekeken nu tijd om mijn bed op te zoeken morgen weer een dag..
Liefs x

0 comments:

Post a Comment