Friday, May 10, 2013

10 Mei 2013

Nadat ik een beetje een beroerde nacht had gehad van maar 4 uur slaap moest ik er om 6:15 echt uit om weer te beginnen aan een nieuwe werkdag. Ben naar beneden gewandeld nadat ik mezelf fris en fruitig had gemaakt voor vandaag. Paps en mams zaten al beneden want die moesten ook gewoon aan het werk dus ben een broodje gaan eten en om 7:00 de fiets op gegaan. Op mijn werk aangekomen was het nog rustig overal want het was natuurlijk vroeg en de winkel nog niet open dus ben naar de kantine gegaan en daar nog even wat gedronken en toen naar beneden. Beneden aangekomen bleek mijn leidinggevende nog niet aanwezig te zijn dus heb ik even op een andere afdeling geholpen omdat zij personeel te kort kwamen. Nadat ik even een uur geholpen had op de broodafdeling ben ik weer naar mijn eigen afdeling gegaan en lekker gaan werken. De dag begon rustig maar nadat alle mensen wakker waren werd het zo druk in de winkel echt niet normaal ik heb de benen van mijn lijf gelopen haha en was ook heel blij dat het 17:00 was tijd om naar huis te gaan. Eerst heb ik nog even wat boodschapjes gehaald die we vergeten waren en toen kwam ik de bedrijfsleider tegen die mij een bedankje gaf omdat ik de afdeling zo uit de brand had geholpen en kreeg ik een heerlijke slagroom aardbei taart. Daarna door naar de Hema voor het moederdagcadeau die mijn zus en ik besteld hadden. Toen ik richting mijn fiets liep dacht ik wel even van hoe ga ik dit in mijn fietstassen kwijt kunnen maar het lukte met wat passen en meten. Thuis heeft paps me fiets weg gezet en zijn we eigenlijk direct gaan eten we gingen namelijk aan de kippenlever met aardappelschijfjes. Daarna lekker met mijn voetjes op de bank gelegen en bij de koffie een stukje van die heerlijke taart genomen met Bloed Zweet en Tranen erop. Zo maar eens lekker douchen want morgen nog een werkdag..

Liefs x

0 comments:

Post a Comment