Tuesday, May 7, 2013

Review: Magnum 5 Kisses



Als je regelmatig de televisie aan hebt staan dan heb je vast al de nieuwe reclame van magnum gezien over de 5 limited edition magnum ijsjes en ze hebben mij nieuwsgierig gemaakt waardoor ik 1 doos heb gekocht maar welke smaken zijn er nou eigenlijk allemaal?

- Magnum Crème Brûlée
- Magnum Merengue Rood Fruit
- Magnum Tiramisu
- Magnum Chocolade Brownie
- Magnum Appeltaart

Bij mij in de winkel waren de smaken: Crème Brûlée, Merengue rood fruit en Tiramisu en mijn moeder en ik waren als eerst nieuwsgierig naar de smaak Merengue rood fruit dus heb ik deze meegenomen en het waren mini's maar zo vreselijk lekker echt niet normaal bij het ene hapje proefje rood fruit en de andere weer heerlijke zachte stukjes merengue. Het ijsje was best machtig dus zo'n mini vond ik wel goed genoeg als een lekker toetje na het eten. In de verpakking zitten 6 van deze heerlijke ijsjes en dat voor de prijs van €3,62 wat natuurlijk best prijzig is maar ik vind het het geld zeker wel waard en zal ook zeker nog een smaak gaan proberen maar welke is nog de vraag.

0 comments:

Post a Comment