Sunday, May 5, 2013

Week 17: Afvallen met Weightwatchers

Deze week was er weer 2 ons af en het gaat zo langzaam en tuurlijk ik eet af en toe wel lekkere dingen maar ik ga zeker niet helemaal los en let overal op dus ik ga gewoon echt streng op mezelf worden en lekkere dingen alleen maar toelaten in het weekend en zeker "ECHT" minimaal 2 x gaan hardlopen want deze week is het helemaal niks geworden dus dat is stom van mezelf. Ik ben inmiddels wel al wat kilo's kwijt maar helaas zie je dat niet zo snel bij me pas na 15/20 kg dus dan heb ik nog wel even wat te gaan en ik wil het zelf ook gewoon zien dus op naar een strengere weg.



Op naar week 18!

Ik ga mezelf nu echt vaste doelen geven waar ik me aan ga houden zoals het hardlopen. Maandagochtend en Donderdagochtend ga ik hardlopen hoe dan ook en ik ga deze gelijk ook in mijn agenda zetten zodat ik de dag ervoor en op de dag zelf er nog aan herinnerd word want een week zonder beweging is niet goed voor het afvallen en zo is het wel gegaan in week 17. Mijn water drinken is ook weer even een drama geweest dus ik ga nu standaard een flesje water in mijn tas doen want ik vergat steeds mijn flesje en op elke dag weer een nieuwe te kopen vind ik dan weer onzin maar als ik geen tot weinig water drink kan ik mijn afvalstoffen ook niet kwijt dusja dan kan ik wel op mijn voeding letten maar dat helpt dan niet haha. Aankomende week ga ik wel woensdag uit eten maar dat zal ook mijn enige dag zijn doordeweeks dat ik even lekker los ga want verder streng ervoor gaan. Ik heb 22 juni mijn dansoptreden en wil er zeker nog 5 kg af voor die tijd dus dan moet ik er nu gewoon even voor gaan en ja ik heb er over nagedacht om even aan de shakes te gaan maar dit kost ook zo'n godsvermogen en daarna moet je nog extra veel op je voeding enzo letten dus maar gewoon via de normale weg. Succes weer iedereen.

0 comments:

Post a Comment