Wednesday, May 8, 2013

8 Mei 2013

Heerlijk om wakker te worden met het gevoel ik kan nog even een uurtje blijven liggen voordat ik eruit moet. Iets over 8 ben ik eruit gegaan en lekker wezen douchen en me tas gepakt met kleding voor savonds want opa en oma zijn vandaag 50 jaar getrouwd dus gaan we uit eten. Beneden aangekomen lekker een tosti gegeten en mijn blog bijgewerkt. Aangezien ik tot 18:00 moest werken ging ik lopend naar mijn werk zodat mijn ouders me op konden halen en we zo door konden gaan. Om 9:15 ben ik gaan lopen en ik dacht dat het niet zo warm was maar pfff dat viel nog best tegen had het aardig warm toen ik aankwam op mijn werk. Even mijn momentje gepakt en aangekleed en toen aan het werk gegaan. De dag verliep goed en het was heel wisselend qua drukte maar na 15:00 heb ik aan 1 stuk door heerlijk gewerkt. Toen was het 18:00 en gelukkig mocht ik van mijn collega war eerder weg dus heb ik mezelf boven aangekleed en snel gehaast naar de auto. Paps en mams stonden al te wachten dus zijn we gelijk richting Assendelft gereden waar we uiteten gingen. Eenmaal aangekomen in het restaurant zat de familie er al en hebben we daarna heerlijk gegeten. Als voorgerecht had ik een carpaccio, hoofdgerecht een varkensaté en als nagerecht een trio van chocolade. Heerlijk gegeten daar en het was ook nog eens heel gezellig. Na het eten zijn we nog even naar het huis van opa en oma gegaan nog wat gedronken en toen met een volle buik naar huis gegaan. Thuis aangekomen mijn pakketje van trnd het onderzoeksbedrijf geopend waar morgen een artikel over komt wat er deze keer weer in zat. Nu nog even op de bank met blikje cola light en daarna lekker slapen.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment