Monday, May 20, 2013

19 Mei 2013

Zondagochtend! Tijd om heerlijk uit te slapen en ik was er ook echt even aan toe dus ben tot half 10 blijven liggen en er toen uit gegaan. Gedoucht, aangekleed en wel ben ik naar beneden gegaan waar ik een broodje in de oven heb gedaan. Tijdens koffietijd hebben we de rondo's geprobeerd en ze smaakte heerlijk. Mams kwam thuis en van haar collega kreeg ik op facebook een berichtje dat zij de rondo ook heerlijk goed. Smiddags even een discussie puntje met mijn ouders gehad over opleidingen omdat ik gewoon eerst zelf dingen wil lezen voordat ik iets aan neem dus dan botst het al gauw. Na het gesprek ben ik met paps de folders gaan lopen en het was al leek het niet zo nog best warm buiten. Weer thuis ben ik mezelf gaan omkleden en heb ik mijn tas gepakt want ik ging naar Jasper. Ik had het nog bloedheet dus wou mijn nieuwe laarzen aan doen maar dat ging niet dus toch maar mijn gympies. Mams bracht me even naar het station omdat deze best afgelegen is en dat vind ze niet zo fijn. De trein kwam eraan en mams zwaaide me uit. ( Ja, wij zijn discussies zo weer vergeten en doen dan weer normaal tegen elkaar ) Tijdens mijn treinrit naar Hoorn heb ik op elk treinstation mezelf ingecheckt via foursquare echt een leuke app. Aangekomen in Hoorn was het heel fijn om Jasper weer te zien en het was overduidelijk dat hij me gemist heeft want werd helemaal fijn geknuffeld. De rest van de avond heerlijk van elkaar genoten en samen film gekeken en toen heel fijn weer samen geslapen.
 
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment