Thursday, May 9, 2013

9 Mei 2013


Owjee! Ik zou vanmorgen gaan hardlopen en daar kwam ik pas achter toen het al bijna 9 uur was en ik mijn telefoon pakte en daar een agenda herinnering opstond dat ik zou hardlopen. Ik zou met mams even op visite gaan bij haar vriendin dus heb gewoon een douche genomen en me klaar gemaakt en toen naar beneden gegaan. Heerlijk een warm pistoletje gegeten met smeerkaas en toen de auto ingestapt richting de Middenbeemster. Gezellig even gebabbeld daar met zijn drieën en ook nog iets gekocht van een vriendin van mij die momenteel bezig is om een product op de markt te zetten namelijk de Swipe-It ( komt van de week een artikel over online ) Toen het 11:45 was zijn we richting het huis van mijn zus en haar vriend gereden want daar zou me paps al zijn aangekomen op de fiets omdat mijn zus haar fiets daar wou hebben dus is mijn paps van zaandam naar purmerend gereden. Mams heeft even de bloemetjes water gegeven en daarna zijn we weer naar huis gereden aangezien ik mijn personeelscheque vergeten was en we de tomtom nodig hadden omdat we naar een andere supermarkt gingen. In krommenie was namelijk een nieuwe Dekamarkt geopend en ik was heel erg nieuwsgierig hoe hij was geworden omdat hij de 3e Dekamarkt is die met het nieuwe concept werkt net als de winkel waar ik werk in Zaandam. Aangekomen in Krommenie zijn we naar binnen gegaan en heerlijk rond gekeken naar mijn mening vind ik de winkel in Zaandam veel fijner mede door de sfeer en hoe de winkel opgezet is maar voor de rest is het een prima winkel. We zagen al in de folder staan dat je bij besteding van € 25,- boodschappen een bakje aardbeien kreeg en wij hadden een doosje mee maar die moesten we gewoon afrekenen want bij het verlaten van de winkel kreeg je je aardbeien mee bij het zien van de kassabon. Paps ging alvast naar de auto en ik ben in de rij gaan staan voor de aardbeien en wat bleek al denken we dat het toch een fout is dat je bij elke € 25,- aan boodschappen een bakje aardbeien kreeg dus uiteindelijk kregen wij 4 bakken. Daar zaten we dan met 2,5 kg aan aardbeien haha en moesten we wel erg om lachen maar wel lekker gezond. We waren net 5 minuten onderweg en toen kwam ik er achter dat er iets dubbel was aangeslagen en ja dat was toch € 5,50 en om dat nou te laten gaan vind ik onzin dus ben weer de winkel in gegaan en heb ik netjes het geld terug gekregen. Thuis aangekomen zijn mams en ik de boodschappen uit gaan pakken en heeft paps even een lekkere durum döner gehaald en hebben we hier heerlijk van genoten. Vandaag hebben we iets later gegeten omdat we nog aardig vol zaten dus tijdens het voetbal kijken zijn we aan de kipburgers gegaan. Mams was een beetje op internet aan het snuffelen en toen kwam ze erachter dat Nick & Simon weer een programma hebben op de woensdagavond dus hebben wij deze terug gekeken altijd leuk dat duo en helemaal samen met Kees Tol. Daarna hebben we Mijn vrouw Jouw vrouw VIPS gekeken wat ook een leuk nieuw programma is ben nu al weer benieuwd naar volgende week. Zo maar eens onder de douche stappen morgen vroeg op..
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment