Sunday, May 5, 2013

5 mei 2013

 


Zo vanmorgen was het echt een record voor mij ik ben gewoon pas echt om half 10 wakker geworden niet er voor nog even wat meestal gebeurd nee vanaf half 11 gisteravond tot half 10 vanmorgen in één stuk doorgeslapen. Ik keek ook op mijn telefoon en schrok een beetje en was ook al warm aan het worden op zolder dus ben er maar uit gegaan en lekker een douche genomen. Boven was ik nog even aan rommelen toen mijn paps me riep want hij had een broodje in de oven gedaan en deze was klaar. Heerlijk dus ontbeten met een panini smeerkaas en een glas chocolademelk van Nutricia. Daarna ben ik even fanatiek aan de slag geweest met mijn blog waardoor er al een aantal artikels voor aankomende week klaar liggen. De zon scheen heerlijk dus wou even buiten gaan zitten maar er was weinig wind dus het was snikheet dus al gauw liep ik alweer naar binnen waar het lekker koel was. Om 12:30 werd namelijk ook de belangrijkste wedstrijd gespeeld van dit voetbalseizoen Ajax - Willem 2. Gelukkig konden wij door een code van nivea deze wedstrijd live mee kijken en het was zeker geen spannende wedstrijd maar Ajax heeft de wedstrijd wel met 5-0 gewonnen en dat betekende ook nog eens dat zij LANDSKAMPIOEN zijn geworden van 2012-2013 echt super blij en wat een feest was het weer om te zien. Ze hebben nu al 3 jaar achter elkaar het landskampioenschap gewonnen en we gaan voor de 4 sterren natuurlijk maar dan moeten we eerst nog 8x landskampioen worden dus dat duurt nog wel even maar dat kan Ajax! Nadat ik de huldiging had gezien ben ik samen met mijn vader de folders wezen lopen in het zonnetje waar er ook nog 2 jongens achter me aan liepen waar ik totaal geen tijd voor had. Toen we weer terug kwamen was het alweer tijd om te gaan eten dus dekte we de tafel en gingen we heerlijk aan mama's soep. We hadden de The Comedy Factory opgenomen maar dit viel tegen dus hebben we Het Bombardement gekeken waar Jan Smit in speelde en we vonden het verhaal goed alleen ik zie Jan Smit gewoon als de volendamse zanger en dat vond ik wel heel vreemd maar zeker een mooie film. Toen was het alweer 20:00 tijd voor So You Think You Can Dance: The next generation echt leuk al dat jonge talent en elke week word het beter en beter.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment