Thursday, May 23, 2013

22 Mei 2013

 
Early in the morning! Om 6:00 mocht ik mijn bed uit nouja moest haha. Gelukkig bracht mams me naar mijn werk dus kon ik rustig wakker worden. Om 7:00 zijn we de auto ingestapt en heeft ze mij afgezet op mijn werk. Om 7:30 zijn we begonnen met opstarten en om 8 uur opende de deuren alweer. De ochtend was redelijk rustig en voordat ik het wist was het 13:00 de werkdag zat erop. Mams stond buiten al op me te wachten want we gingen naar Hoofddorp. Eerst zijn we even langs het filiaal gereden waar ik volgende week een dag moet werken zodat ik weet waar het is. Toen op weg naar Hoofddorp voor de Primark want de broeken die ik wou waren er niet meer in Zaandam. Aangekomen in Hoofddorp was het al aardig druk maar gelukkig vonden we een parkeerplaats met nog een laag betaaltarief ook. Eenmaal in de Primark snel naar mijn broeken gelopen en voor mams nog leuke bloemversieringen voor in een glazen vaas en toen er snel weer uit want het is niet mijn Primark geef mij die maar in Zaandam. In de tussentijd hadden we wel trek gekregen en belandde we bij een eetcafé die waardeloos was want na 10 minuten werden we nog niet bediend terwijl er niemand binnen zat dus ben ik naar de bar gegaan en het zelf maar gedaan. Resultaat: Smaakloos dus geen fooi. Toen nog even een paar winkels in geweest en toen naar huis. Voordat we naar huis gingen hebben we eerst nog een lekkere Mc Flurry gehaald. Paps kwam thuis en die heeft even een durum döner gehaald. Daarna kwam mijn zus me ophalen om naar dansen te gaan waar we heerlijk 2 uur gedanst hebben. Thuis aangekomen heerlijk nog even op de bank wezen hangen en de dag zat erop.
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment