Monday, May 13, 2013

13 Mei 2013


Heerlijk nog zo'n vrije dag op de maandag. Zoals gepland ben ik rond half 9 gaan hardlopen tot half 10 en daarna heerlijk wezen douchen. Het was fijn weer hard te lopen niet te warm en niet te koud prima dus. Elke keer gaat het ook een stukje beter nog niet geweldig maar wel goed. Nadat ik weer fris en fruitig was ben ik een artikel gaan schrijven en een beetje gesnuffeld op internet. Toen was het alweer 12:00 en kwam mams thuis en hebben we samen een broodje uit de oven gegeten. Mams ging daarna weer weg want zij had een High-Tea op haar werk en daarna zijn we boodschapjes wezen doen bij Deen. Ik had op internet gelezen dat er een nieuw product op de markt was van Andrélon namelijk volume poeder en ik was hier erg nieuwsgierig naar omdat mijn haar en volume niet echt samen werken. Voor €4,99 heb je een klein potje vol met volume poeder en ik ben erg benieuwd hoe het werkt maar hier horen jullie vast en zeker van mij over in een artikel. Daarna de boodschapjes gehaald waaronder ook een aardbeienplant die we al lang wouden hebben echt heel leuk en zijn we richting huis gereden. Mijn zus was gisteren terug gekomen van een weekje Frankrijk en wat bleek een schroef in haar band dus haar band lek maar gelukkig kon deze gisteren vervangen worden door een thuiskomertje. Vanmorgen wou ze naar haar werk en toen startte haar auto niet dus zijn wij nadat me paps haar had opgehaald bij haar werk richting Purmerend gereden en met de startkabels de accu opgeladen en nu maar hopen dat hij morgen gewoon start. Boven bij haar hebben we nog wat gedronken en kreeg ik een hele leuke coca cola light glas ( zie foto ) altijd leuk en mams kreeg een pot vol met honing altijd lekker in de thee. Mijn zus heeft trouwens ook het flesje gevonden met mijn naam erop van Coca Cola waar ik super blij mee ben maar deze was ze jammer genoeg op haar werk vergeten dus krijg ik morgen! Inmiddels kwamen we rond 19:00 thuis en hebben we gegeten. Daarna beetje voor de tv gehangen en het nieuws gekeken ik blijf het verschrikkelijk vinden van de 2 broertjes die nu al een week vermist zijn hoop echt dat ze nog gevonden worden maar ben bang van niet. Daarna bleef de tv op RTL 4 staan met weer 2 leuke misdaadseries. Zo maar eens lekker douchen en me bed in morgen weer vroeg op.
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment