Saturday, May 11, 2013

Week 18: Afvallen met Weightwatchers

Nou we hebben een stil sta momentje deze week was er niks af en ik baal heb echt mijn best gedaan maargoed heb wel gewogen nadat ik de avond ervoor heerlijk uiteten ben geweest dus hopen op volgende week wel weer een mooi resultaat. Ik ben wel een afspraak niet nagekomen want het is maar 1 keer hardlopen geworden in plaats van 2 omdat ik nog heerlijk in me bed lag en later als herinnering zag dat ik zou gaan hardlopen en ja toen was het alweer te laat en te warm.
 
 
Op naar week 19!
 
Nee ik ga niet in een dip zitten maar pak dezelfde draad weer op want het water drinken ging deze week echt stukken beter en daar ben ik blij om zoiezo als het warmer word gaat het een stuk makkelijker. Deze week wil ik wel 2 x gaan hardlopen we gaan ervoor want mis ook nu al een tijdje mijn dansen dus weinig tot geen beweging en dat is wel nodig als ik goed wil afvallen dus moet goed komen. Vanavond alleen nog lekker gourmetten want in het weekend mag ik wat extra's en daarna gewoon weer streng!
 

0 comments:

Post a Comment