Tuesday, May 7, 2013

7 Mei 2013


Ik vind dat zo vreselijk als je dan heerlijk 2 dagen vrij bent geweest dat je er dan weer verplicht uit moet en waarom lig je dan zo lekker maar met tegenzin ben ik er om 8:15 uit gegaan en me klaar gemaakt voor weer een nieuwe werkdag. Beneden heb ik de computer aangezet en ben ik lekker gaan ontbijten en me artikel online gezet. Voordat ik het wist was het alweer 9:30 en moest ik richting mijn werk dus mijn fiets gepakt en heerlijk gefietst naar mijn werk want de zon scheen al lekker. Op mijn werk aangekomen even gekeken of het rooster er al hing maar dat was nog niet het geval dus heb ik mijn boven aangekleed wat gedronken en toen aan het werk gegaan. Je merkt gewoon echt dat mensen met mooi weer bijna niet in een winkel komen wat een rust was het zeg en dan duurt de tijd erg lang. Ik was ook echt blij dat ik even overgenomen werd om aan mijn lunchpauze te beginnen dus heerlijk aan een pistoletje met kaas gegaan en waarom vliegt de tijd in je pauze wel zo voorbij haha dus kon ik weer naar beneden. Na mijn pauze was er niets veranderd helaas dus na een aantal klanten was het wel weer op een gegeven moment tijd voor mijn laatste pauze en daarna werd het super druk en logisch want het weer sloeg helemaal van heerlijke zon na een bewolkte lucht die dreigend leek en vanaf toen heb ik eigenlijk geen moment meer stil gezeten en dat is heerlijk zo lekker doorwerken. Toen was het 18:00 en tijd om naar huis te gaan maar eerst nog wat boodschapjes gehaald want de kippenlever was in de reclame en dat eten wij soms omdat dat goed voor je ijzergehalte is en als toetje had ik heerlijke ijsjes van magnum meegenomen waar morgen een artikel over online komt. Mams had verder niks meer nodig dus ben naar huis gefietst en heb heerlijk gegeten. Mijn moeder had namelijk zelf patat gemaakt en dat is toch altijd het lekkerste dan uit zo'n kant en klare diepvries zak met een stroganoff gehaktbal met als toetje dat heerlijke ijsje ( morgen meer! ) Toen heerlijk voor de tv gehangen met een lekkere hartjes gevulde koek en toen was het tijd voor een nieuw programma: Ik kan het niet alleen wat een heftig programma maar ook heel mooi dat mensen hun verhaal zo op tv willen vertellen. Tenslotte nog Herrie in de keuken die ik zeker wou zien want de beelden die je van te voren zag waren echt heel heftig en dat bleek ook maar uiteindelijk is het gelukkig goed gekomen.
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment