Wednesday, May 1, 2013

1 Mei 2013

We zitten alweer in mei ik kan het bijna niet geloven zeg maar het is echt zo. Vanmorgen had ik lekker een uitslaapochtend want hoefde pas 11:00 op mijn werk te zijn en daar was ik eerlijk gezegd ook erg blij mee want mijn bed lag zo lekker dat ik ben blijven liggen tot half 9 toen moest ik er van mezelf toch echt uitgaan want anders word je zo lui. Lekker wezen douchen en rustig aan gedaan en toen naar beneden even een broodje gegeten terwijl ik mijn artikel aan het uit typen was van vandaag. Voordat ik het wist was het ook alweer half 11 en moest ik op de fiets richting mijn werk. Op mijn werk aangekomen bleek het best druk te zijn wat ze niet hadden verwacht dus waren ze blij dat ik er was zodat ik al snel aan de slag kon. Het was vandaag bijna de hele dag gewoon druk maar dan ook echt druk dan ik pas rond 13:00 pauze had terwijl ik normaal gesproken al om 12:00 mijn pauze heb dus dat vond ik wel fijn. Ik was eigenlijk om 17:00 klaar maar heb even een collega uit de brand geholpen die in de avond moest werken zodat zij ook even kon eten en ik vond dat geen probleem want anders had ik toch een uur lang in de kantine moeten wachten en nu werd ik lekker doorbetaald. Het was inmiddels 18:00 dus ben ik naar boven gelopen en daar begon al snel onze werkbespreking. Er waren een aantal punten die erg belangrijk waren om even te bespreken onder ander omdat wij genomineerd zijn voor supermarkt van het jaar en ja we willen daar natuurlijk voor gaan. Het was geen lange bespreking dus na ongeveer een uur zat ik alweer op mijn fiets richting huis. Thuis aangekomen was het eten al klaar en kon ik zo aanschuiven. Mams had heerlijk wraps gemaakt en als toetje had ik nog een stukje eigen gemaakte kwarktaart wat nog heerlijk smaakte. Me zus had mijn nieuwe telefoon nog niet gezien dus die heb ik er even mee laten spelen en ze vond het een leuk ding. De rest van de avond lekker niks gedaan beetje met mijn telefoon gespeeld en barca - bayern gekeken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment