Sunday, May 26, 2013

25 Mei 2013

Zo nog één dag en deze werkweek zit er weer op. Smorgens mijn haar gedaan , mascara op en mijn werkkleding in de tas en toen naar beneden. Beneden heb ik voor mezelf even een tosti gemaakt en toen was het alweer tijd om naar het werk te gaan. Op mijn werk aangekomen waren er al een aantal collega's aan de slag dus deze even begroet en toen zelf ook aan het werk gegaan. We hadden 2 klanten die boodschappen hadden besteld en deze rond 11:00 zouden op halen dus hebben mijn collega en ik allebei 1 gelopen en waren netjes op tijd klaar. Voor een zaterdag was het onwijs rustig in de winkel dus we begonnen allemaal een beetje melig te worden van het wachten dus werd een dolle boel. De dag ging maar niet om maar doordat we zo een leuke sfeer hadden was het helemaal niet erg. Rond half 6 werd het opeens heel druk en toen was er een deel personeel al weg dus was het even heel hard doorwerken. Toen was het iets over 6en en zat de dag erop. Nadat ik mijn eigen kleding weer aan had ben ik boodschapjes gaan halen waaronder heerlijke vers geperste jus d'orange. Thuis aangekomen was het eten al klaar en gingen we heerlijk aan de kipshoarma met patat. Mams was even weg en paps had zijn nieuwe telefoon vandaag gekocht dus daar zaten we een beetje mee te klungelen terwijl we Aaf! zaten te kijken. Daarna ging paps voetbal kijken en ben ik lekker vroeg naar bed gegaan want ik was moe.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment