Sunday, May 12, 2013

Coca Cola flesje/blikje met je eigen naam


Momenteel heeft Coca Cola een super leuke campagne want je vind momenteel niet de woorden Coca Cola op je flesje/blikje maar misschien wel gewoon je eigen naam. Tot 31 augustus komen de 150 populairste Nederlandse namen terecht op hun producten dus er is een kans dat jouw naam er ook wel bij hoord maar dit kan je heel makkelijk even controleren via de facebookpagina van Coca Cola waar je een link vind waar alle 150 namen op staan. Mijn naam staat er ook bij dus ik hoop stiekem toch wel een blikje of flesje te bemachtigen met mijn eigen naam want deze zal ik zeker bewaren want dit is super leuk. Niet getreurd als jouw naam er niet bij staat want via www.shareacoke.nl kun je je eigen virtuele coca cola blikje met jouw naam samenstellen of langs één van de speciale labelmachines gaan van Coca Cola waar ze echt een blikje met jouw naam maken en hiermee reizen ze door heel Nederland. Waarom Coca Cola deze campagne doet aangezien zij het motto hebben: Share a Coke!  Hieronder een greep van de namen die zoiezo in de winkel komen te liggen:


 
- Alexander, Hendrik, Martijn
- Anouk, Iris, Mike
- Brian, Jan, Naomi
- Chantal, Jasper, Patrick
- Daniëlle, Jesse, Samantha
- Dylan, Linda, Thomas
- Femke, Marloes, Wendy
 
Op www.cocacolanederland.nl kun je een kijkje nemen wanneer de share a coke tour bij jou in de buurt is ze komen op heel veel locaties in Nederland dus vast ook bij jou. Nu maar eens op zoek naar het blikje met mijn eigen naam erop!
 
 


0 comments:

Post a Comment