Wednesday, May 22, 2013

21 Mei 2013

Heerlijk even een ochtendje vrij dus uitgeslapen en toen rustig mezelf klaar gemaakt voor een nieuwe dag. Mams was deze hele week vrij dus zat ook al beneden. Broodje gegeten en toen zijn we even naar de lidl gegaan. Wij kopen niet alles bij lidl want ik ben heel kritisch qua cola ik lust niks anders dan coca cola. De lidl ingelopen kom je altijd langs de heerlijke chocolade en voordat we het wisten lag het al in onze winkelwagen. Mams ging noodles maken dus heeft de bami pakketten en kipfilet gehaald en voor de rest nog een voorraad wcpapier en wat spullen uit de diepvries. Aanrader! De appeltaart uit de vriezer die zelfs al voorgesneden is. Wij slagen nooit geheel bij de lidl dus zijn we door de regen nog even naar de Deen gereden om de laatste boodschapjes te halen. De coca cola blikjes waren in de reclame dus namen we een aantal mee en natuurlijk ging het weer mis en werd de reclame er niet afgehaald maar na wat gebabbel kregen we toch netjes ons geld terug. Thuis aangekomen hebben we heerlijk een broodje gegeten en kon ik me alweer klaar maken voor een nieuwe werkdag. Bah! Het regende zo hard dat ik heel snel heb gefietst maar kwam toch nog met een natte broek aan op mijn werk. Vandaag hoefde ik alleen een middagje te werken dus vloog de tijd om. Over een aantal weken krijgen we een nieuw inkloksysteem met je vingerafdruk en ik sta er ook in. Toen was het 18:00 tijd om naar huis te gaan en dan is het natuurlijk droog. Thuis heerlijk gegeten en later kwamen mijn zus en haar vriend ook nog even langs die daarna naar de bios gingen. De rest van de avond was een crime scene tv moment.
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment