Sunday, May 19, 2013

18 Mei 2013

Beetje laat online maar hier is mijn dag verslag van gisteren. Het was een vroege morgen want ik moest er om half 7 uit en dat zo op de zaterdagochtend is wel erg vroeg. Nadat ik alles bij elkaar had gepakt ben ik naar beneden gegaan waar mams ook al klaar zat om te gaan werken. Even een broodje gegeten en toen alweer op de fiets naar het werk. Om 8 uur beginnen is heel fijn omdat je dan vroeg klaar bent maar ook minder fijn omdat je het eerste uur bijna niks te doen heb. De ochtend was rustig maar de middag daarin tegen heel erg druk. Deze dag ging ik van kassa, naar promoten tot boodschappen doen voor een klant.Ja dat hoord er ook bij boodschappen doen voor een klant maar dat is naar mijn mening wel het leukste wat bij mijn baan hoord. Het was zo druk vandaag dat ik heel erg blij was dat het 17:00 was en ik naar huis kon. In de kantine aangekomen heb ik mams even gebeld of zij nog boodschappen nodig had maar dat was niet het geval dus Jasper nog gebeld want daar ging ik zondag heen maar die had ook alles in huis. Door de winkel heen gewandeld heb ik eerst even de spullen gehaald voor de rondo's die ik wou maken en toen nog wat spullen voor bij Jasper thuis. Thuis aangekomen was mams al klaar met het avondeten en we gingen heerlijk aan de Maggi Roerbaknoodles Kip Kerrie dit blijft mijn favoriete smaak van de 3. Na het eten ben ik aan de slag gegaan aan mijn rondo's en begon ik met een eigen deegje maken en toch blijft het het leukste je eigen deeg maken dan dat je het allemaal kant en klaar uit het pakje haald en zoveel werk is het nou ook weer niet. Het deeg moest even een halfuur rusten dus ben ik gezellig wat gaan drinken met mijn ouders en voordat ik het wist was het tijd voor de volgende stappen. Het gehele recept plaats ik morgen online want het was een erg leuk bakmomentje en kostte niet eens veel tijd. De rondo's waren klaar en tijd om af te koelen natuurlijk even een foto gepost op facebook en een collega van mijn mams wou er ook één proberen dus deze zou mijn moeder voor haar de volgende meenemen. Toen was het tijd voor Aaf! dit blijft een leuke serie echt geweldig en zit er elke week met smacht voor de tv naar te kijken. Het was 21:00 het moment waar Nederland al 9 jaar op zat te wachten Anouk stond in de Finale van het Songfestival en wat heeft ze het goed gedaan met het mooie nummer Birds. Uiteindelijk na een paar uur de show gevolgd te hebben was dan eindelijk om 00:30 de uitslag bekend en zoals verwacht won Denemarken maar Anouk eindigde ook heel mooi namelijk op plek 9 en dat is sinds tijden niet meer gebeurd!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment