Friday, May 31, 2013

30 Mei 2013


Heerlijk even in mijn bed blijven liggen tot een uur of 9 en toen tijd om eruit te gaan. Makkelijke kleding aan na een heerlijke douche en toen naar beneden. Lekker even een broodje warm vlees voor mezelf gemaakt met een glas verse jus d'orange en toen mijn studieboeken gepakt. Alles bij elkaar gezocht van notitieboek, pen, markeerstift, mapjes en mijn laptop. Eerst ben ik begonnen aan een lang werkje namelijk helemaal uitdokteren tot ik door de lesstof ben op een normaal tempo en toen kwam ik uit op eind augustus. Oftewel 2 modules in 3 maanden misschien te enthousiast maar we gaan het meemaken want mijn doel is 12 oktober examen te doen dus tot die tijd kan ik met mijn lessen bezig zijn. Eerst begon ik met het doorlezen van de tekst en ondertussen alle belangrijke termen en teksten markeren met een gele markeerstift. Nadat ik de tekst gelezen had heb ik een samenvatting voor mezelf uitgetypt want zo onthou ik alles het beste. Ten slotte zitten bij elke les een aantal oefenopgave's en na 1x doorlezen had ik van de 5 wel 4 vragen goed. Ik heb nu al door dat het veel stampwerk word maar daar ga ik voor de volle 200% voor. Tijdens het studeren werd ik net als alle dagen hiervoor onbekend gebeld en nam op en hoorde een auto rijden en na een halfuur hetzelfde verhaal dus ik heb een stalker ofzo best vervelend. Nadat ik klaar was met Sales les 1 heb ik alles netjes in mapjes opgeborgen en toen kwam mams thuis. Samen nog wat gedronken en toen gehopt van de ene Dekamarkt naar de ander voor boxers maar helaas uitverkocht maar wel gezellig bij de laatste onze boodschapjes gedaan. Daarvoor waren we nog even in de Aldi geweest altijd leuk om te snuffelen. Uitgeshoppert met mams zijn we naar huis gegaan en toen bleek het alweer etenstijd te zijn dus heerlijk gegeten en voor de rest bank wezen hangen met mijn vrouw jouw vrouw vips en buch in de bajes.
Liefs x

0 comments:

Post a Comment