Monday, May 27, 2013

26 Mei 2013

Sunday morning. Ja ik zat te twijfelen om te gaan hardlopen maar néé ik heb het niet gedaan ik voelde me nog een beetje snotterig en om dan warm te worden terwijl het fris en regenachtig buiten is leek me geen goed idee maar ben zeker van plan aankomende week te gaan hardlopen. Heerlijk rond 9 uur even een douche genomen en toen naar beneden op de bank lekker genoten van een lazy sunday en met een heerlijke glas verse jus d'orange de keuringsdienst van waarde terug gekeken over mayonaise wat blijkt een patatje met is gewoon patatje met mayonaise maar 9 van de 10 keer met frietsaus ik blijf hun ontdekkingen altijd weer geweldig vinden en kijk dit programma heel graag. Rond 1 uur kwam mijn zus met haar vriend langs om samen met paps even naar de G-star outlet te gaan om te kijken voor spijkerbroeken maar het was niet veel bijzonders dus alleen de vriend van mijn zus had iets gekocht. Mijn zus had voor bij de koffie nog cake meegenomen waar we van gegeten hebben en toen zijn ze weer naar Purmerend gegaan. Het was toen al rond etenstijd en ik moest mijn folders nog lopen waar ik op dat moment weinig toch geen zin in had maar we hebben het even samen snel gelopen en dan ben je altijd wel blij dat het klaar is. Savonds gingen we eten halen dus paps op de fiets en die kwam na een klein halfuurtje met heerlijke dönerschotels aan. Wij hadden dit al een tijd niet meer gehad dus het was echt weer lekker maar zeker niet voor elke week want het vult onwijs. De rest van de avond echt weinig tot niks gedaan en heerlijk gekeken naar de eerste liveshow van so you think you can dance the next generation. Hoe geweldig zijn sommige kinderen ze zijn soms nog beter dan de volwassenen en ik was erg blij dat de 2 kinderen door gingen die deze avond echt het beste waren.



Liefs x

0 comments:

Post a Comment