Tuesday, May 21, 2013

20 Mei 2013

Goedemorgen! Ja het was zeker een hele goede morgen want altijd weer fijn om naast Jasper wakker te worden. Sochtends hebben we heerlijk lui gedaan en in bed een film gekeken met ontbijt op bed. Toen vonden we het wel tijd om wat actiefs te doen dus zijn we even naar de Mediamarkt gegaan en wat een drukte zeg je merkt echt dat het vakantiegeld er weer aankomt. Jasper was op zoek naar inkt voor zijn nieuwe printer en ik ben even bij de nieuwe telefoons gaan kijken want paps wil de nieuwste Sony Xperia dus heb voor hem even een foto gestuurd hoe hij er uit zag. Uiteindelijk had Jasper ook een verkoper gevonden die hem kon helpen met de inkt en zijn we weer de winkel uitgegaan. Toen wouden we nog even het stadje in maar in Hoorn is was alles dicht dus zijn we weer naar huis gereden. Bij hem thuis aangekomen hebben we even een broodje gegeten en is hij nog even aan zijn studie gegaan en heb ik tv gekeken. De tijd vliegt ook altijd voorbij en het was alweer half 3 en ik moest richting huis. Samen met Jasper zijn we naar Zaandam gereden en heeft hij me thuis afgezet. Thuis snel mijn werk spullen bij elkaar gezocht en toen bracht mams me naar mijn werk. Eenmaal op mijn werk zag ik al dat het vreselijk druk was en dat bleek ook zo te zijn want op de infobalie waren ze niet aan hun werk toegekomen dus heb ik ze even geholpen en heb daar de rest van de avond gestaan. Om 19:00 gingen de deuren dicht en hebben we alles schoongemaakt en toen op de andere collega's gewacht. Ondertussen had ik mams gewhatsappt dat ik klaar was dus die kwam net aan rijden toen ik buiten liep. Thuis ben ik gaan eten en voor de rest weinig meer gedaan.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment