Friday, May 3, 2013

2 Mei 2013

Ik was alweer vroeg wakker terwijl ik er pas om half 9 uit moest dus ben even wezen snuffelen op twitter en facebook en toen was het al tijd om mijn bed uit te rollen. Ik had de avond ervoor gedoucht dus ik had even geen zin om een lange douche te nemen dus heb even snel gehaast en toen lekker naar beneden gewandeld waar me zus al beneden zat. Samen met mijn zus nog even gebabbeld en toen ging zij alweer naar haar werk en een halfuur later kon ik ook weer op de fiets naar mijn werk. Op het werk aangekomen heb ik nog even gezeten met collega's en toen was het tijd om aan het werk te gaan. Vandaag mocht ik de hele dag promoten dus dan kan je ook zo af en toe gezellig even praten met klanten. De grote baas kwam ook langs dus veel collega's waren in de stress maar ik totaal niet want dat hoord erbij en dan moet je gewoon even extra je best doen. Rond 16:00 stond ik nog te promoten en had nog geen pauze gehad en wat bleek ze waren me vergeten omdat het zo druk was dus had lekker laat mijn laatste pauze. Voordat ik het wist was het alweer 18:00 en kon ik weer naar huis. Thuis aangekomen snel mijn tas gepakt en toen met Jasper weer richting Hoorn. Hij had de boodschappen al binnen en ging lekker voor me koken dus dat was wel fijn na zo een lange hectische werkdag. Samen hebben we weer even gezellig een film gekeken en nog wat gepraat en toen lekker in bed gekropen.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment