Thursday, May 16, 2013

De Blauwe Bank

Ik wil deze serie al een tijdje volgen maar steeds vergat ik het tot van de week dat ik toch even ben gaan kijken op www.telegraaf.nl. De serie waar ik het over heb is namelijk: De Blauwe Bank. Op maandag, woensdag en vrijdag komen er kleine webisodes van 3 a 4 minuten online over het leven van een aantal jongeren die allemaal in een supermarkt werken. In deze serie vind je van alles en kan je als jongeren soms ook wel echt jezelf terug vinden zoals één van de hoofdrolspelers die van zijn ouders een bijbaantje moet nemen en hij hierop reageert van: Je denkt toch niet dat ik vakken ga vullen in een supermarkt. Ik ben van mening dat er genoeg jongeren deze mening met hem delen. Verder gaat het over chantage, liefde, ziekte, scheidingen dus eigenlijk gewoon het echte leven. Elke keer kan je ook nog even meekijken met de making off van de webisode. Ben je nieuwsgierig geworden kijk dan vooral even op www.deblauwebank.nl en nog een leuk weetje buiten nieuwe talenten spelen er ook nog bekende spelers van o.a GTST in deze serie.


0 comments:

Post a Comment