Monday, May 6, 2013

6 Mei 2013

Wat lag het bed weer lekker en ik dacht in eerste instantie weer ik ga vandaag niet hardlopen maar toch heb ik doorgezet en heb mijn joggingbroek , t-shirt en hardloopschoenen aangedaan en ben richting het park gewandeld. Aangezien ik alweer 2 weken geleden de eerste stap had genomen heb ik het zelfde rondje gelopen en net als vorige keer weer last van mijn schenen en het was al vroeg warm maar heb het volgehouden en kwam voldaan thuis. Thuis aangekomen natuurlijk eerst even uitgezweet en toen een heerlijke douche genomen en ik was weer heerlijk fris en fruitig. Mijn artikel van vandaag stond al klaar dus deze nog even wat aangepast en kon ik hem eigenlijk direct online plaatsen wat wel heel fijn was. Nog even buiten geprobeerd te zitten maar zonder de wind was het erg warm dus zat alweer snel binnen. Rond 12:00 was mams klaar met haar werk en hebben we samen heerlijk een broodje warm vlees gegeten want daar had zij trek in en ik vind dat ook altijd wel lekker. De rest van de middag heerlijk rustig aan gedaan en genoten van mijn vrije dag. Me moeder en ik waren best lui vandaag want ik moest nog de was ophangen en mams het eten maken maar uiteindelijk is alles goed gekomen en hebben we spagetti gegeten en hing de was aan de lijn. Daarna Editie NL en RTL Boulevard gekeken en even met Jasper gebeld. Altijd fijn om hem te spreken en dus hebben we even gezellig lopen ouwehoeren en nog wat dingen besproken maar gelukkig gaat het alweer een stuk beter tussen ons langzamerhand komt het wel weer goed. Daarna een hele aparte aflevering gekeken van CSI want er word gewoon het eerste halfuur niet in gesproken dus moest je de aflevering goed volgen en het was een goede aflevering ik hou van zulke programma's.



Liefs x

0 comments:

Post a Comment