Wednesday, May 29, 2013

29 Mei 2013


Ten eerste ga ik vanaf vandaag weer regelmatig bloggen want het schiet er de laatste dagen steeds bij in. Vanmorgen mocht ik weer in mijn eigen filiaal werken want gisteren in een ander en dat viel tegen. Heerlijk een panini uit de oven gehad en daarna met mams even naar de Deen gegaan. Samen even wat boodschapjes gehaald en daarna naar mijn werk gereden. Ik was daar erg vroeg en er waren boxers in de reclame en gelukkig nog 1 in mijn maat dus heb deze meegenomen en hij zit heerlijk! Toen heerlijk van 10:00 tot 18:00 gewerkt waar veel gebeurd is. Begon met een vrouw die een epilepsie aanval kreeg waar bij er een ambulance bij moest komen. Vervolgens nog een man die niet goed werd en een diefstal van 10 tandpasta's. Zo kreeg ik ook nog een klant met een vals briefje die er niks van begreep en tot slot die heerlijke regen en onweersbui. Na een hectische dag was weer tijd om naar huis te gaan waar mams mijn eten al klaar had. Ja hoor mijn lespakket van het NHA is ook binnen dus ga vanaf morgen beginnen en heb er super veel zin in. Mijn fout om te stoppen met mijn studie ga ik nu goed maken. Snel gegeten en alles doorgebladerd toen naar dansen waar we druk bezig zijn voor ons dansoptreden over 3 1/2 week spannend. Na het dansen heeft zuslief me afgezet en was ik heerlijk thuis. Lekker wezen bankhangen en ouwehoeren met mams en nu mijn bed in.
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment