Tuesday, May 14, 2013

14 Mei 2013


Dit gebeurd me nooit dat ik op het tijdstip wakker word dat ik mijn bed uit moet want ik word normaal gesproken een halfuur van te voren wakker dus schrok wel even wakker. Rond half 7 ben ik er uit gegaan en mijn dagelijkse routine weer gedaan en toen naar beneden gegaan waar mijn ouders ook nog even zaten en toen ben ik een broodje gaan eten met TLC op en ben om half 8 mijn fiets opgestapt richting het werk. Op het werk aangekomen nog even gezeten met een glaasje water en daarna aan het werk gegaan. Het was vandaag weer zo'n typische rustige dinsdag en ik heb het liever druk want dan gaat de tijd een stuk sneller. Ik had een heerlijke tijd vandaag namelijk 8:00 tot 16:30. Tijdens mijn werk mocht een mevrouw ook nog één minuut gratis winkelen en ze doneerde al haar gewonnen boodschappen aan de voedselbank echt een mooi doel en ze had ruim €167,- opgehaald dus een kar vol. Om 16:00 nog een beetje gerommeld en toen was het alweer half 5 tijd om naar huis te gaan. De fiets op en weer naar huis terwijl het een beetje regende dus was blij dat ik warm binnen zat. Paps was nog even wat regelen voor de auto van mijn zus die overigens vanmorgen gewoon startte gelukkig. Toen mijn vader thuis was hebben we heerlijk Turks brood gegeten met onze eigen gemaakte kipshoarma deze had mams gemaakt en het was weer heerlijk. De rest van de avond weinig gedaan totdat het 21:00 was en ja mensen Songfestival tijd en laten we hopen dat Anouk door gaat naar de finale want tijdens het typen van dit artikel is het songfestival nog bezig dus weten we het niet maar ik ben trots op Anouk ze heeft het geweldig gedaan hopen op een.. HAPPY END!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment