Monday, May 6, 2013

Wonder's Eten & Drinken

Door mijn zus ben ik in aanraking gekomen met deze geweldige horeca gelegenheid namelijk Wonder's. Wonder's vind je op een aantal locaties in Noord-Holland en ik ben nu bij een aantal geweest en de bediening, de sfeer en vooral het eten is echt geweldig en ik raad iedereen aan om even gezellig naar binnen te gaan als je langs Wonder's loopt. Waar je Wonder's kan vinden nou op wel 5 locaties:



Wonder's Bergen
Wonder's Egmond aan Zee
Wonder's Zaandam
Wonder's Heerhugowaard
Wonder's Schagen

De eerste Wonder's is geopend in Heerhugowaard en daar ben ik zelf ook geweest en elke Wonder's heeft weer een iets andere sfeer en qua inrichting lijken ze erg op elkaar maar elke Wonder's heeft weer zijn eigen uitstraling. De kleur paars hoord wel echt bij Wonder's want deze kleur zie je constant terugkomen waaronder in hun logo. De menukaart van Wonder's is heel uitgebreid denk aan een heerlijke salade tot een heel hamburgermenu met heerlijke frietjes geserveerd in een puntzak. De prijzen van de lunchgerechten variëren van €3,50 tot €11,50 en de dinergerechten denk dan aan de hoofdgerechten deze variëren van €12,50 tot €26,50 dus voor elke portemonnee is er wel iets je maakt het zo duur als je zelf wilt. Zelf vind ik de bediening ook erg belangrijk en je voelt je koning als je bij hun een hapje gaat eten of gezellig wat drinken want zij zorgen er goed voor dat je een leuke dag/middag/avond hebt. Ik ben al bij de Wonder's in Heerhugowaard, Egmond aan Zee en Zaandam geweest dus moet er nog 2 afvinken op mijn lijstje maar ik weet vrijwel zeker dat ik daar nog wel eens langs zal gaan. Ben je in de buurt en wil je iets drinken of gezellig lunchen wandel dan eens bij hun naar binnen.

0 comments:

Post a Comment