Saturday, June 1, 2013

Zaterdag 1 Juni 2013

Ik was van plan om er rond half 7 uit te gaan maar ben heerlijk nog 10 minuten blijven liggen en daarna onder de douche gestapt. Mijn werkkleding zat al in mijn tas aangezien ik gisteren dacht dat ik mijn nieuwe werkkleding in het andere filiaal aan moest maar bleek het oude dus dat was voor vanmorgen wel handig. Beneden aangekomen even een broodje gegeten en toen mijn paps mijn fiets buiten wou zetten bleek mijn band lek te zijn dus heeft mams me even afgezet op het werk. Op mijn werk aangekomen kijk ik altijd eerst even op mijn rooster en heb me daarna ingeklokt. Voordat ik het wist was het alweer tijd om naar beneden te gaan en ben ik aan het werk gegaan. Het was een wisselvallige dag van rustige momenten tot hele drukke. Terwijl ik een collega overnam omdat zij met pauze ging kwam een mevrouw aan mijn kassa met de mededeling dat ik haar een vals briefje van vijf had gegeven en dat voelt zeker niet fijn dus ik hem controleren en hij was gewoon echt. Ik vertelde dat aan deze mevrouw maar ze bleef volhouden dat hij vals was en wat bleek ze wist nog niet van het nieuwe briefje van vijf en dat was het briefje die zij als vals zag na het uitgelegd te hebben geloofde ze me dat hij echt was. Oké ik ben het ermee het is ook even wennen maar nu ik er al 2 weken mee werk is hij voor mij normaal en vind hem ook wel apart. Mijn leidinggevende wou me ook nog even op kantoor spreken en dan ben je toch altijd bang dat er wat aan de hand was maar we gaan met een nieuw systeem werken dus dan krijg je een aantal vaste dagen oftewel ik zal vanaf dan de weekenden moeten werken maargoed beter dat dan helemaal tot geen uur dus daar was ik wel blij mee. De middag ging snel en voordat ik het wist was het 17:00 tijd om naar huis te gaan. Mams stond al buiten op me te wachten dus zijn we samen naar huis gereden. Thuis gingen we aan de varkenshaas van de lidl maar dit is toch geen varkenshaas die je bij een slager haald dus was zeker geen succes en dus zonde van je geld. Paps en mams gingen even ergens heen en ik was alleen thuis dus ben lekker een cake gaan bakken en daarna Madagaskar gekeken echt een leuke familie film.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment