Thursday, May 16, 2013

16 Mei 2013

Het is alweer donderdag en vandaag mocht ik lekker om 10:00 beginnen dus kon heerlijk uitslapen tot 8:15. Onder de douche gestapt en toen naar beneden waar mijn zus ook nog zat want zij moest 9:30 beginnen. Eerst nog even met muziek aan het artikel van vandaag uitgetypt en toen was het al snel half 10 tijd om naar het werk te gaan. Het was nog best fris op de fiets dus was blij dat ik aan kwam op mijn werk. Eenmaal op het werk heb ik mezelf aangekleed en toen aan het werk gegaan. Wat bleek toen ik beneden kwam dat we met teveel personeel liepen dus ik was eigenlijk een beetje overbodig dus mocht even een klusje van mijn collega. Wij zijn namelijk genomineerd voor Supermarkt van het jaar dus moeten wij alle afdelingen beoordelen en dat mocht ik even gaan doen. Best lastig want je wilt je collega's niet afkraken maar je moet eerlijk blijven dus als er dingen nog niet in orde zijn moet dit gemeld worden. Nadat ik klaar was mocht ik weer aan de promoot. Het was weer een akelige rustige dag op mijn werk dus de tijd vloog ook niet voorbij maar mocht gelukkig de laatste 2 uur nog even kassa draaien en toen naar huis. De eerste stap gezet buiten bleek het echt zo erg te regenen niet normaal en ik zag er al tegenop om op de fiets te gaan. Heel hard fietsend naar huis kwam ik dus helemaal nat geregend aan thuis en ben ik mezelf gelijk even gaan omkleden. Vandaag was mijn jurk voor het dansoptreden en mijn nieuwe werkschoenen ook binnen dus daar was ik erg blij mee want ik word zo moe op mijn schoenen dus tijd voor nieuwe. Toen was het tijd om te eten en we gingen heerlijk aan de hachée ik hou hier zo van dus nam een lekker bordje vol en het smaakte weer heerlijk. Na het eten hebben we even gekeken na het vakantiefilmpje van mijn zus en daarna was het tijd voor Mijn vrouw, Jouw vrouw Vips en we hebben weer gelachen 2 werelden die totaal verschillend zijn en dat bleek ook. Daarna heb ik even heerlijk een warme douche genomen want ik was best koud geworden door de koude regen. Tenslotte Buch in de bajes en ik blijf me verbazen dat er zulke mensen op de wereld zijn die zulke slechte dingen kunnen doen. Nu maar eens weer naar bed morgen gezellig met mams een dagje op stap.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment