Monday, July 1, 2013

Zondag 30 Juni 2013

 
Hoe heerlijk om wakker te worden en je ligt naast de jongen waar je zoveel van houd. Meneer sliep nog en ik ben ondertussen gaan douchen en mijn zus gewhatsappert hoelaat ik naar haar toe moest komen. Ik was van plan om rond 9:45 bij haar te zijn maar zij maakte er 10:45 van omdat ze dan nog rustig kon eten, douchen etc. Ik vond het best want dan had ik nog wat tijd samen met Jasper en ik denk na dit korte weekendje samen dat ik wel iets meer rust heb gekregen het voelt gewoon weer zoals vanouds tuurlijk het is niet al "perfect" maar er is een zeer goede vooruitgang bezig. Na onze week vakantie samen is het de bedoeling om elkaar ook weer vaker te zien en dat vond ik héél fijn om te horen. Jasper heeft me afgezet bij de trein en toen snelsnel richting Weidevenne. Aangekomen op het station nog géén zus te zien hoor maar daar kwam ze dan aanrijden dus in de auto en op naar Zaandam. Mijn zus moest eerst nog even tanken dus zijn we naar een benzinestation gereden en heb ik mams gewhatsappt dat we er aankwamen en ze kwam gelijk naar buiten. De straat ingereden stond mams daar al dus alles in de auto, tomtom aan en rijden maar. Na iets meer dan een uur waren we in Rotterdam en was het gelijk Lunchtime.

Wij hebben ons vaste restaurant waar wij elke keer lunchen en dat is: Restaurant Hip! Hier krijg je echt een heerlijke lunch en voor een zeer betaalbare prijs. Zo namen mijn zus en mams een 1-uurtje ( Broodplankje met grof gesneden meergranenbrood, Rotterdamse kroket, brie, pikante kip en garnering ) en ik neem hier meestal een broodje warm vlees maar had nu wel trek in een heerlijke hamburger met twister fries. ( I know niet super goed maar op zo'n dag wil ik ook gewoon lekker genieten ) Nadat we uitgegeten waren en even een toiletbezoekje hadden gedaan hebben we onze UP kaart opgehaald ( Een kaart waarbij je punten opspaart door middel van je aankopen ) daarna zijn we eerst naar de Primark gewandeld. Woooh! wat een gekkenhuis daar en we hebben een poging gedaan om een beetje te snuffelen maar het leek wel of er een bom ontploft was alle kleding lag door elkaar dus ik zei op een gegeven moment: Zullen we gewoon weg gaan we hebben er ook één in Zaandam. Ik had alleen nog schoonmaakdoekjes en oorbellen en mijn zus niks dus de tassen terug gelegd en uit de winkel gerend bijna. Daarna even bij de Zeeman een nieuwe bh gekocht ja ik vond voor mijn cup ( E ) deze bh's echt het fijnst zitten omdat ze goed ondersteunen en naar mijn mening ook gewoon mooi uit zien. Het alexandrium heeft zoveel winkels dus voor ieder wel wat wils en voor je het ook weet loop je met tassen vol de winkels weer uit. Bij de Rituals aangekomen bleek onze deo Idian Rose uit het assortiment te gaan en ik vind deze geur echt heel lekker dus hoe asociaal we misschien wel niet zijn we hebben alle 6 de deo's die er nog stonden meegenomen want nu waren ze €4,- per stuk in plaats van € 8,-.

 Halverwege kregen we toch wel dorst dus hebben even wat gedronken bij La Place om daarna naar de Bristol te gaan. Ik was echt nog op zoek naar mooie goede schoenen. ( Gympen of lage laarzen ) maar ik kon het niet echt vinden tot ik gympen zag van Le coq sportief. Nadat ik ze aan had was ik eigenlijk al wel verkocht maar dan toch die drempel om € 55,- voor een paar schoenen uit te geven vind ik dan weer zonde maar mijn moeder zei ook je moet eens goede schoenen kopen. In de rij snelsnel afgerekend en toen zijn we nog even bij de Sting, America today en Zara wezen kijken maar hier niks gekocht. Ja en onze afsluiter van het winkelen is toch wel altijd een heerlijke swirl die we dan gewoon lekker op eten in de auto. Nadat we de swirl op hadden hebben we het parkeergeld betaald en zijn we richting Van der Valk gereden. Nouja.. eerst gewoon ergens naar gereden om signaal te krijgen op die tomtom maar helaas dus even mijn mobiel erbij gepakt en voordat we het wisten stonden we bij van der Valk Ridderkerk.

Een héél aparte van der Valk als je hem zo van de buitenkant zag het leek net een groot kantoor. Rond 18:00 mochten we naar binnen en kregen we onze gastheer te zien + een welkomsdrankje en mochten we "aanvallen" er stond echt van alles van: Carpaccio, salades, Broodbeleg, Stokbroden, Soep, Garnalencocktail, Zalm etc. en dit was nog maar het voorgerecht. Bij het hoofdgerecht had je: Patat, Rijst, Kip, Biefstuk, Balletjes in saus, Spare-ribs etc. echt wel een aanrader daar waren we het gelijk over eens maar toen kwam het dessertbuffet nou ik ben heel erg gek op toetjes dus dit was een paradijs voor mij ik denk wel 20 soorten taarten ( IJs, Kwark, Slagroom ) teveel om uit te kiezen maar alles zo heerlijk en dit alles inclusief drinken voor € 37,50 per persoon. Wij zaten prop vol en dan moet je nog één naar huis we kakte allemaal een beetje in en ik ben speciaal voor mijn zus even gaan zingen hahah.. ( klonk niet maar dat maakt niet uit ) Rond 22:00 kwamen we thuis en hebben we de spullen uitgepakt die we gekocht hadden en is mijn zus ook richting huis gegaan. We waren kapot want wat vreet winkelen toch een energie van je maar wat is het toch ook onwijs leuk. Heb een heerlijke dag gehad met mams en zus en op naar de volgende maand.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment